“Welcome to Tool Fair”, “Are you ready to cross the line?”. This kind of and other several notes were almost on each wallpaper in the European Youth Centre of Budapest in the framework of international youth project. The 10-th edition of the project “Tool Fair X, cross the line” took place in the capital of Hungary, Budapest during December 8-12, 2015. The project was realized in the framework of Erasmus plus Youth in action program by National institute of family and social policy, with the support of European Commission, “SALTO EuroMED” resource centre. There were more than 45 countries’ NGO representatives. Ani Ghukasyan represented Serund Pan-Armenian Youth NGO of Armenia. The aim of the project was the study of new formats, workshops and methods for the realization of non-formal education. The project was consisted of several thematic workshops, which were realized through game, interactive and other creative methods.
«Բարի գալուստ մեթոդների տոնավաճառ», «Դուք պատրա՞ստ եք հատելու սահմանը»: Այս եւ մի շարք այլ գրություններ կարելի էր հանդիպել Բուդապեշտի Եվրոպական երիտասարդական կենտրոնի գրեթե բոլոր պաստառներին միջազգային երիտասարդական ծրագրի շրջանակներում: 2015թ. դեկտեմբերի 8-12-ը Հունգարիայի մայրաքաղաք Բուդապեշտում տեղի ունեցավ «Մեթոդների տոնավաճառ, հատիր սահմանը» ծրագրի 10-րդ մեկնարկը, որն իրականացվել է Էրասմուս պլյուս Յութ Ին Էքշն նախաձեռնության շրջանակներում, Ընտանիքի եւ սոցիալական քաղաքականության ինստիտուտի կողմից, Եվրոպական Հանձնաժողովի, «ՍԱԼՏՈ ԵՎՐՈՄԵԴ» ռեսուրսների կենտրոնի աջակցությամբ: Ծրագրին մասնակցում էին ավելի քան 45 երկրների հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ: Հայաստանի Սերունդ Համահայկական Երտասարդական Կենտրոնը ներկայացնում էր Անի Ղուկասյանը: Ծրագրի նպատակն էր ոչ ֆորմալ կրթության անցկացման համար նոր ձեւաչափերի, աշխատանքների, մեթոդների ուսումնասիրումը: Ծրագիրը բաղկացած էր մի քանի թեմատիկ աշխատանքներից, որոնք իրականացվում էին խաղային, ինտերակտեվիվ եւ այլ նորարար մեթոդներով:
Ձեռքբերում (Achievement)
-The greatest achievements were trainings with new formats. The creative workshops gave me a platform for the realization of new ideas.
-Ամենամեծ ձեռքբերումները աշխատանքային նոր ձեւաչափերով թրեյնինգներն էին: Այդ նորարար աշխատանքները նոր գաղափարներ իրականացնելու հարթակ ստեղծեցին:
Նախընտրած աշխատանքները (Favorite Workshops)
-Each of them were unique, but I would like to specialize some of them: the aim of the workshop “Inclusive orchestra” was to create a platform, where participants would make a music together helping each other without having ability to play on that musical instruments and without knowing each other. There was created interesting platform in the workshop for social inclusion and understanding each other without words. And I would like also to specialize the workshop “Mission Z” as through game it studies to cooperate in the conditions, where all prerequisites are created to compete.
-Բոլորն էլ յուրահատուկ էին, սակայն կուզենայի առանձնացնել մի քանիսը. «Ներգրավվածություն նվագախմբով» աշխատանքի նպատակն էր ստեղծել մի հարթակ, որտեղ մասնակիցները առանց միմյանց ճանաչելու եւ առանց տվյալ երաժշտական գործիքներին տիրապետելու պետք է համընդհանուր կերպով որեւէ երաժշտություն ստեղծեին՝ օգնելով միմյանց: Հետաքրքիր սոցիալական համախմբվածություն եւ առանց բառերի միմյանց հասկանալու հարթակ ստեղծվեց: Կառանձնացնեյի նաեւ «Առաքելություն-Զ» աշխատանքը, քանի որ այն խաղի միջոցով սովորեցնում է համագործակցել այն պայմաններում, որտեղ բոլոր նախադրյալները կան մրցակցելու համար:
Հատելով ծրագրի եւ Սերունդ ՀԵԿ-ի սահմանը (Crossing the line between the project and “Serund PYC” NGO)
I think I could cross that line as it was created opportunity for cooperation and common projects. All studied methods during the project will be used during the projects of non-formal education realized by our organization mixing with our ideas and methods.
Կարծում եմ՝ ինձ հաջողվեց հատել այդ սահմանը, քանի որ համագործակցության, համատեղ ծրագրերի հնարավորություն ստեղծվեց: Բոլոր նոր սովորած մեթոդները ծրագրի ընթացքում կկիրառվեն նաեւ մեր կազմակերպության կողմից իրականացվող ոչ ֆորմալ կրթության ծրագրերի շրջանակներում՝ դրանց ավելացնելով մեր գաղափարներն ու մեթոդները:
Միջմշակութային հաղորդակցություն (Intercultural communication)
The project wasn’t only for the development of non-formal education but also for intercultural learning. There were countries’ representatives in the project with whom I met for the first time. It was also interesting to hear expressions of different languages: I learnt to thank in Hungarian: “köszönöm”, to say bye in Italian: “Ciao”, to say peace in Hebrew: “shalom” and etc.
Ծրագիրը ոչ միայն կրթական բնագավառի զարգացման, այլեւ միջմշակությային ուսուցման համար էր: Կային այնպիսի երկրների ներկայացուցիչներ, ում հետ առաջին անգամ էի հաղորդակցվում: Հետաքրքիր էր, նաեւ, շուրջբոլորս լսել տարբեր լեզուներով արտահայտություններ. սովորեցի հունգարերենով ասել շնորհակալություն՝ «köszönöm», իտալերենով ցտեսություն՝ «Ciao», եբրայերենով խաղաղություն՝ «շալոմ» եւ այլն:
Ծրագրի հաջորդ մեկնարկը (The next edition of the project)
The 11-th edition of the project will be held in Malta by the end of 2016.
Ծրագրի 11-րդ մեկնարկը տեղի կունենա Մալթայում 2016 թ.-ի վերջում:
«Բարի գալուստ մեթոդների տոնավաճառ», «Դուք պատրա՞ստ եք հատելու սահմանը»: Այս եւ մի շարք այլ գրություններ կարելի էր հանդիպել Բուդապեշտի Եվրոպական երիտասարդական կենտրոնի գրեթե բոլոր պաստառներին միջազգային երիտասարդական ծրագրի շրջանակներում: 2015թ. դեկտեմբերի 8-12-ը Հունգարիայի մայրաքաղաք Բուդապեշտում տեղի ունեցավ «Մեթոդների տոնավաճառ, հատիր սահմանը» ծրագրի 10-րդ մեկնարկը, որն իրականացվել է Էրասմուս պլյուս Յութ Ին Էքշն նախաձեռնության շրջանակներում, Ընտանիքի եւ սոցիալական քաղաքականության ինստիտուտի կողմից, Եվրոպական Հանձնաժողովի, «ՍԱԼՏՈ ԵՎՐՈՄԵԴ» ռեսուրսների կենտրոնի աջակցությամբ: Ծրագրին մասնակցում էին ավելի քան 45 երկրների հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ: Հայաստանի Սերունդ Համահայկական Երտասարդական Կենտրոնը ներկայացնում էր Անի Ղուկասյանը: Ծրագրի նպատակն էր ոչ ֆորմալ կրթության անցկացման համար նոր ձեւաչափերի, աշխատանքների, մեթոդների ուսումնասիրումը: Ծրագիրը բաղկացած էր մի քանի թեմատիկ աշխատանքներից, որոնք իրականացվում էին խաղային, ինտերակտեվիվ եւ այլ նորարար մեթոդներով:
Ձեռքբերում (Achievement)
-The greatest achievements were trainings with new formats. The creative workshops gave me a platform for the realization of new ideas.
-Ամենամեծ ձեռքբերումները աշխատանքային նոր ձեւաչափերով թրեյնինգներն էին: Այդ նորարար աշխատանքները նոր գաղափարներ իրականացնելու հարթակ ստեղծեցին:
Նախընտրած աշխատանքները (Favorite Workshops)
-Each of them were unique, but I would like to specialize some of them: the aim of the workshop “Inclusive orchestra” was to create a platform, where participants would make a music together helping each other without having ability to play on that musical instruments and without knowing each other. There was created interesting platform in the workshop for social inclusion and understanding each other without words. And I would like also to specialize the workshop “Mission Z” as through game it studies to cooperate in the conditions, where all prerequisites are created to compete.
-Բոլորն էլ յուրահատուկ էին, սակայն կուզենայի առանձնացնել մի քանիսը. «Ներգրավվածություն նվագախմբով» աշխատանքի նպատակն էր ստեղծել մի հարթակ, որտեղ մասնակիցները առանց միմյանց ճանաչելու եւ առանց տվյալ երաժշտական գործիքներին տիրապետելու պետք է համընդհանուր կերպով որեւէ երաժշտություն ստեղծեին՝ օգնելով միմյանց: Հետաքրքիր սոցիալական համախմբվածություն եւ առանց բառերի միմյանց հասկանալու հարթակ ստեղծվեց: Կառանձնացնեյի նաեւ «Առաքելություն-Զ» աշխատանքը, քանի որ այն խաղի միջոցով սովորեցնում է համագործակցել այն պայմաններում, որտեղ բոլոր նախադրյալները կան մրցակցելու համար:
Հատելով ծրագրի եւ Սերունդ ՀԵԿ-ի սահմանը (Crossing the line between the project and “Serund PYC” NGO)
I think I could cross that line as it was created opportunity for cooperation and common projects. All studied methods during the project will be used during the projects of non-formal education realized by our organization mixing with our ideas and methods.
Կարծում եմ՝ ինձ հաջողվեց հատել այդ սահմանը, քանի որ համագործակցության, համատեղ ծրագրերի հնարավորություն ստեղծվեց: Բոլոր նոր սովորած մեթոդները ծրագրի ընթացքում կկիրառվեն նաեւ մեր կազմակերպության կողմից իրականացվող ոչ ֆորմալ կրթության ծրագրերի շրջանակներում՝ դրանց ավելացնելով մեր գաղափարներն ու մեթոդները:
Միջմշակութային հաղորդակցություն (Intercultural communication)
The project wasn’t only for the development of non-formal education but also for intercultural learning. There were countries’ representatives in the project with whom I met for the first time. It was also interesting to hear expressions of different languages: I learnt to thank in Hungarian: “köszönöm”, to say bye in Italian: “Ciao”, to say peace in Hebrew: “shalom” and etc.
Ծրագիրը ոչ միայն կրթական բնագավառի զարգացման, այլեւ միջմշակությային ուսուցման համար էր: Կային այնպիսի երկրների ներկայացուցիչներ, ում հետ առաջին անգամ էի հաղորդակցվում: Հետաքրքիր էր, նաեւ, շուրջբոլորս լսել տարբեր լեզուներով արտահայտություններ. սովորեցի հունգարերենով ասել շնորհակալություն՝ «köszönöm», իտալերենով ցտեսություն՝ «Ciao», եբրայերենով խաղաղություն՝ «շալոմ» եւ այլն:
Ծրագրի հաջորդ մեկնարկը (The next edition of the project)
The 11-th edition of the project will be held in Malta by the end of 2016.
Ծրագրի 11-րդ մեկնարկը տեղի կունենա Մալթայում 2016 թ.-ի վերջում: